Kerncijfers van nu voor je HR-beleid van morgen
Open loonkaart uitspelen in rekrutering
Het Poetsbureau trekt met een campagne over startlonen 20% meer sollicitanten aan. De campagne speelt in op de nieuwe Europese Loontransparantierichtlijn. Bedrijven moeten lonen duidelijker communiceren. Dat biedt kansen in employer branding, maar creëert ook uitdagingen.
Loontransparantierichtlijn in Europa
Tryangle over de vierdaagse werkweek
Aandelenoptieplannen: voor wat, hoort wat
Machiel den Dekker (AFAS) over de vierdaagse werkweek
Kathleen Vangronsvelt: vierdaagse werkweek verdient verder onderzoek
Talent Table: toekomstgericht talentmanagement
De huidige uiteenlopende uitdagingen in onze hectische en continue veranderende samenleving maken dat medewerkers andere noden hebben dan pakweg 10 jaar geleden. Mensen willen professioneel op een duurzame manier kunnen groeien en evolueren, maar tegelijkertijd ook steun krijgen en zich geapprecieerd voelen.
In deze driedelige reeks ga je op zoek naar hoe je talenten kan ontdekken en ontwikkelen bij je medewerkers, hen ondersteunen in hun groei als mens en professioneel en hoe je hen op een persoonlijke manier kan belonen.
Z-Extra: Nathan Van Camp over loontransparantie
Worden bedrijven transparanter in de communicatie over hun loonbeleid? Francesca Vanthielen vraagt het aan expert filosofie en economie Nathan van Camp en aan Miet Vanhegen, manager talent transitie Acerta.
Loontransparantie: van richtlijn naar beleid
Paginering
- Pagina 1
- Volgende pagina