De motivatie van het re-integratiebeleid van Maggie De Block, dat sinds 1 januari 2017 is ingegaan, is het groeiend probleem van chronisch ziekteverzuim een halt toeroepen. Werknemer, werkgever én overheid zijn daarbij gebaat. Jij, de werkgever, bent eerst aan zet. Hoe pak je dat het beste aan?