! Omwille van praktische redenen gaat het evenement niet door. Mocht je interesse hebben indien we dit op een latere datum zouden hernemen, gelieve een mail te sturen naar els.boersma@etion.be.
Podcasts zijn een geweldig medium om ervaringen, gedachten of opinies te delen. Je kan als luisteraar helemaal zelf bepalen wanneer en waar je ernaar luistert.
Ook als bedrijf of merk kan je een podcast inzetten om je bekendheid te vergroten. In een wereld waarin alles vlug moet gaan is storytelling dé manier om de aandacht van je (potentiële) klant te krijgen en vast te houden. Door ervoor te kiezen om naar jouw podcast te luisteren, is de connectie die jouw stakeholder maakt ineens al stevig en op lange termijn.
Je kan podcasts inzetten om je HR-beleid te verstevigen of om intern het bedrijfsverhaal voor alle medewerkers correct en met de juiste insteek te vertellen. Maar hoe begin je daaraan? En wat maakt van een podcast een goede podcast? Eentje waarbij de luisteraar blijft hangen en tot het einde luistert...
Geluid in zijn beste vorm is heel subtiel aanwezig. Maar wel heel krachtig.
Tom Brillouet en Stef Caers van Studio Helsinki en Bart Lombaerts van Spyke zetten je op weg. Tom geeft een inkijk in het volledige proces van idee tot uitgewerkte podcast. Stef (zanger Gustaph) vertelt ons, als Head of Music, meer over het belang van een goeie klankkleur. En Bart legt uit hoe merken en consumenten dichter bij elkaar kunnen worden gebracht en hoe een podcast geweldig past in dat verhaal.
We zijn te gast bij Studio Helsinki, een radio- en muziekagency, gespecialiseerd in radioadvertenties en originele muziekcomposities voor alle media. Ze zijn al meer dan 20 jaar actief in de mediasector en streven ernaar om een meerwaarde te bieden aan elk project: radio, postproductie, podcasts, sonic ID's en meer.
Naast de getuigenissen en een bezoekje in de geluidsstudio krijg je ook de kans om zelf een stukje op te nemen!