Peter Vermeulen

Globale HR-trends met Peter Vermeulen (chief people officer TeleSign)

De war for talent woedt heviger dan ooit. Ontdek welke recepten Peter Vermeulen (ex-Amazon) inzet om talentvolle medewerkers te vinden en te binden op een krappe arbeidsmarkt.

Globale HR-trends met Peter Vermeulen (chief people officer TeleSign)

Info

Door de krapte op de arbeidsmarkt is het lastiger dan ooit om talentvolle medewerkers aan te trekken en ervaren medewerkers aan boord houden. Wie spreekt van een war for talent overdrijft dus niet. In een digitale keynote licht Peter Vermeulen enkele cruciale HR-trends toe om talent te vinden en binden.

Peter heeft bakken internationale ervaring bij een reeks multinationals. Zo was hij o.m. wereldwijd HR-hoofd voor customer experience bij Amazon. Vandaag is hij chief people officer bij Proximus-dochter TeleSign. De unicorn die dit voorjaar naar Nasdaq trekt met een waardering van 1,3 miljard dollar.

Vanuit zijn functie in Los Angeles is Peter ideaal geplaatst om een aantal internationale trends in HR te duiden. Wil je aan het langste eind trekken in de war for talent? Dan zet je best in op customer branding, employee centricity, talent management en diversiteit & inclusie.

Programma
15:30 uur keynote & vragen
17:00 uur einde
Waar
digitaal
Wanneer
-
Praktisch
Prijs
€ 55 (excl. btw)
Kosteloos annuleren
4 werkdagen
Contact
Rashida Houari

Rashida Houari

03 829 25 25
Partner(s)
Spreker(s)

Peter Vermeulen

chief people officer TeleSign

Peter Vermeulen startte zijn internationale carrière bij een vestiging van IBM in Denemarken. Vandaar ging het van de ene multinational naar de andere: Shell, DHL, PWC, Johnson & Johnson en chemiereus Linde. Tot oktober 2019 was hij head of HR worldwide customer experience & operations  bij Amazon. Vandaag is hij in Los Angeles aan de slag als chief people officer bij de uiterst succesvolle Proximus-dochter TeleSign. Een voorloper en toonaangevende speler in het verbinden, beschermen en verdedigen van 's werelds grootste merken en hun klanten bij hun interacties in de digitale economie. Peter is ook co-auteur van het boek Be(Come) an Awesome Manager.