Heart Times: een appèl voor bewust leiderschap

Auteur: 
Serge Huyghe









Voor het tweede jaar op rij zet ETION mee zijn schouders onder het ‘Organisation of The Future’-initiatief. Een beweging van enkele geëngageerde ondernemers, communicatiebureau Choco en Quinx. Samen met ETION ijveren zij voor een sterk mens- en waardengerichte kijk op ondernemerschap.

Leiderschap vanuit het hart

Dit jaar is het thema leiderschap vanuit het hart. Hoe kan je zelf verantwoordelijkheid nemen in je werk en leven, op een manier die je geen druk op de schouders legt, maar die net goesting en levensvreugde geeft? Hoe kan jouw team of organisatie de dagelijkse druk ombuigen in een flow die passie en voldoening creëert? Meer dan ooit is er een ander verhaal nodig, dat antwoord geeft op deze vragen en dat elke mens en de hele wereld om hem heen zuurstof geeft.

Onder de noemer ‘Heart Times’ doet Organisation Of The Future op 7 juni een appèl op iedere mens en organisatie om vanuit een bewust en hartelijker leiderschap de wereld in zichzelf en zichzelf in de wereld te ontdekken. Op die manier kunnen we het samenwerken en -leven intenser, kleuriger, echter en mooier maken.

Ingrediënten

De opbouw van een OOTF-dag bestaat uit volgende drie ingrediënten:

  • Ondernemers en zoekende leiders zorgen voor inspiratie.
  • Deelnemers duiken in eigen ervaring en wisselen inzichten uit.
  • Facilitators coachen de groep en geven de opgedoken inzichten betekenis.

Praktisch

•    Datum: vrijdag 7 juni vanaf 8.30 uur, netwerkdrink vanaf 18.00 uur
•    Locatie: Docks Dome, Lambermontlaan 1, 1000 Brussel (Er is een gratis ondergrondse par-king)
•    ETION-leden kunnen deelnemen aan het voordeeltarief van € 370 (meer info volgt in een aparte mailing op 11 april).

Meer info: https://www.ootf.be

Thema: